Re: TunerTV...

Autor: Klakier (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 17:14:55 MET

> Jemu chyba chodzi o chipy inne niż BT8xx. Kiedys dawno bywały takie karty
> np. stare Ati . A wszystkie znane mi programy dekodujace C+ kozystają
> bezpośrednio z chipa BT8xx. Ale teraz raczej wszystko jest na BT8xx więc
nie
> powinno być problemu.

a no to to tak, nawet teraz sa karty graficzne z wejściem TV (i tunerem) z
którymi nie współpracuje żaden dekoder (ani inny program niż firmowy ;-) :))

> można dokupić zewnętrzny dekoder NICAM/A2 innych firm i będzie dobrze.

tak jak pisałem w LEPSZYCH servisach RTV mają moduły NICAM do kart TV, to
się instaluje na samej płyce drukowanej
ja nie mam NICAM bo mi po cholere

> Co do softu do ogladania TV i słuchania radia to zdecydowania Borg
> (przynajmniej pod win 98).

oj zdecydowanie, btv 2.55 najlepszy soft do TV
teraz jade na XP i musiałem sie przesiąść na BTV PRO 1.1, troche gorzej niz
2.55 ale znośnie, i nareszcie działa telegazeta !! ;=)