Re: naprawde nikt mi nie doradzi ??? ;-(

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 11:08:45 MET

Użytkownik "Piotr "AC" Redel" <o2pl_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> zadalem pytanko
> czy lepiej (majac dwie plyty kt266A do wyboru) wybrac
> Soltek SL-75DRV2 czy Shuttle AK31v3,1 ?
>
> nawet na lamerskie pytanka "szanowne grono" czasem odpowiada
> a na moje nie łaska ...
>
> roznych testach bardzo rozbiezne wnioski
> (np shuttle raz best(OCworkbench) raz ponizej przecietnej(thg) ...)
> postanowilem poradzic sie Was
> najwyraźniej byl to błąd
>
> kiedys uwazalem ze warto zagladac pl.comp.pecet
> teraz jak widze juz nie ;-(

to jest grupa dyskusyjna, czasami nikt nie odpowie na zadane pytanie bo:
-temat byl juz poruszany
-temat jest niezbyt ciekawy/prosty/lamerski
-nie maja zdania
-bo im sie niechce. Odpowiadanie na pytania zwlaszcza nie skierowane do
konkretnej osoby nie jest niczyim obowiazkiem. To nie jest serwis, tylko
luzna dyskusja, wiec nie miej prenensji. Jesli "żądasz" odpowiedzi idz do
jakiegoś doradcy/serwisu/firmy, gdzie płacisz i wymagasz.
-... (powodow moze byc znacznie wiecej)

no a teraz na temat: Ja bym wybral Solteka bo sam mam (i jeszcze paru
kolegow) SL-75KAV i jestem z niego zadowolony. Soltek ostatnio robi naprawde
dobre plyty, moze to jeszcze nie scisla czolowka tak jak Asus czy Abit, ale
z pewnoscia jedna z lepszych firm.
Pozdr. Yablon