Re: scandisk na starcie.....

Autor: Maciek K. (maho_at_kki.net.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 10:39:13 MET

> Hi
> mam plyte na 815EP,cel1,2 win98se, ata100 seagate40gb
> i tak problem:
> za kazdym odpaleniem systemu odpala mi sie scandisk na starcie i twierdzi
ze
> byl ostatnio zle zamkniety system (ale dobrze zamyka sie, bo sam sie
> wylaczyl i nie robil zadnych problemow), mysle ze pamieta cos w jakims
pliku
> czy cos, (instalowalem patche z poprawnym zamykaniem win98se i dalej to
> samo)
> ma ktos jakies pomysly?
> [...]
 To ciekawe, mam taki sam problem. Też jest to i815EP, Windows Me, procesor
Pentuim III. Po prostu, system za wczesnie zamyka okna. Pod w98 da sie to
chyba rozwiazac poprzez "Wyłącz szybkie zamykanie systemu" w "msconfig" ->
"zaawansowane". W Me tego nie ma i muszę cały czas przechodzić przez
scandiska
Pozdrawiam
Maciek K.