Re: naprawde nikt mi nie doradzi ??? ;-(

Autor: Piotr \ (o2pl_at_o2.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 20:05:32 MET

> to jest grupa dyskusyjna, czasami nikt nie odpowie na zadane pytanie bo:
> -temat byl juz poruszany
> -temat jest niezbyt ciekawy/prosty/lamerski

nie żadam odpowiedzi tylko zwracam uwage na olewke tematu zreszta
chyba bardziej przydatnego niz po 100raz "czy kupic ecs na sis .." ;-)
jesli ktos chce kupic tania ale nie ecs plyte kupuje shuttle
a moze warto dolozyc troszke i kupic solteka

> -nie maja zdania
> -bo im sie niechce. Odpowiadanie na pytania zwlaszcza nie skierowane do
> konkretnej osoby nie jest niczyim obowiazkiem. To nie jest serwis, tylko
> luzna dyskusja, wiec nie miej prenensji. Jesli "żądasz" odpowiedzi idz do
> jakiegoś doradcy/serwisu/firmy, gdzie płacisz i wymagasz.
> -... (powodow moze byc znacznie wiecej)

wiem czy jest usenet , IMHO warto wymianic doswiadczenia na ten temat
" -nie maja zdania" chyba w tym jest problem ; ew. macie shuttle
 a solteka nikt nie ma

> no a teraz na temat: Ja bym wybral Solteka bo sam mam (i jeszcze paru
> kolegow) SL-75KAV i jestem z niego zadowolony. Soltek ostatnio robi
naprawde
> dobre plyty, moze to jeszcze nie scisla czolowka tak jak Asus czy Abit,
ale
> z pewnoscia jedna z lepszych firm.
> Pozdr. Yablon

mam w domu obie plyty pobawie się w testowanie ;-)

martwia mnie ustawienia dla pamieci
solteka (100,133,spd) gdzie host ???
u shuttla (host , spd)