scandisk na starcie.....

Autor: SirLEO (sirleo76_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 10:55:39 MET

Hi
mam plyte na 815EP,cel1,2 win98se, ata100 seagate40gb
i tak problem:
za kazdym odpaleniem systemu odpala mi sie scandisk na starcie i twierdzi ze
byl ostatnio zle zamkniety system (ale dobrze zamyka sie, bo sam sie
wylaczyl i nie robil zadnych problemow), mysle ze pamieta cos w jakims pliku
czy cos, (instalowalem patche z poprawnym zamykaniem win98se i dalej to
samo)
ma ktos jakies pomysly?
jak zmusic chama aby troche bardziej ufal
Pozdrawiam SirLEO