Re: czarna klawiatura

Autor: wet_12_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 14 Dec 2001 - 08:40:08 MET

> no wreszcie jakas konkretna odpowiedz :))
> Teraz kilka pytanek odnosnie tego BTC. Czy ma klawisze programowalne ?? Jak
> ze sterownikami? No i gdzie ja mozna kupic ???
>
> Znalazlem juz ciekawy model Media-Tech 126 RF (czarna + 14 klaiwszy
> programowlanych + obsluga myszy z dwoma rolkami) tyle ze jej cena to ok 240.
>
> Dlatego zastanawiam sie jakby wypadla w konfrontacji z polecanym przez
> Ciebie BTC :))

  Hmm...też jakiś czas temu się zastanawiałem nad wyborem między Media Tech
  a BTC. A do wyboru BTC skłonił mnie.....wygląd:) Jest po prostu bardzo
  estetyczny i funkcjonalny. Ma również klawisze programowalne i wbudowaną
  mysz. Kupiłem ją w NTT System (www.ntt.pl), ale nie w sklepie internetowym
  ale w hurtowni.
Rafał