Re: czarna klawiatura

Autor: Dark (dark_at_ragnarok.prv.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 17:36:57 MET

<wet_12_at_poczta.onet.pl> wrote in

> Widzia?em nową czarną klawiatur? Logitech'a, jest rzeczywiście niez?a.
> Tylko cena prawie 500z?!!! Za klawiatur??!
> Polecam ci klawiatur? BTC 5113RF (www.btceurope.nl). Musz? przyzna?
> ?e jest to jednyna rzecz tej firmy, którą mog? poleci? z czystym
> sumieniem. Por?czna, czarna, ciekawy design i w cenie oko?o 180z?.
> Dzia?a bez problemowo w grach tzn. nie ma jakiś opó?nie? w reakcji.
> =================
> Rafa?

no wreszcie jakas konkretna odpowiedz :))
Teraz kilka pytanek odnosnie tego BTC. Czy ma klawisze programowalne ?? Jak
ze sterownikami? No i gdzie ja mozna kupic ???

Znalazlem juz ciekawy model Media-Tech 126 RF (czarna + 14 klaiwszy
programowlanych + obsluga myszy z dwoma rolkami) tyle ze jej cena to ok 240.

Dlatego zastanawiam sie jakby wypadla w konfrontacji z polecanym przez
Ciebie BTC :))

pozdr
DaRK