TVTool w WinXP?

Autor: Piotrek (p_soltys_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 08:35:34 MET

Witam
Mam problem z programem TVTool na moim GF256. Na Win98 pracował poprawnie
teraz przy XP zachowuje się conajmniej dziwnie: po przejściu w tryb TV na
telewizorze widzę tylko część pulpitu Windowsa (lewa górna). Nieważne jak
zmienię rozdzielczość w TVTool i tak nic to nie daje. Co gorsza nie mogę
później przejść z powrotem do wyświetlania na monitorze bo wyświetla mi taki
komunikat: "You have turned on TV mode in display driver settings. To turn
off please disable in the display properties". I to jest bzdurą: nie
włączałem trybu TV w ustawieniach wyświetlania ani nie mogę ich tam teraz
wyłączyć (po wejściu do właściwości obraz znika z TV a nie ma go ciągle na
monitorze) i zostaje reset...
Co mam zrobić? Czy da się wyłączyć zakładkę TV w ustawieniach systemowych?
Czemu wyświetla tylko część ekranu?
Pozdrawiam i z góry dzięki
Piotrek