Odp: naprawde nikt mi nie doradzi ??? ;-(

Autor: Adek (amrozik_at_pzl.swidnik.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 08:16:52 MET

Użytkownik Piotr "AC" Redel <o2pl_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vbllb$8hu$1_at_news.tpi.pl...
> zadalem pytanko
> czy lepiej (majac dwie plyty kt266A do wyboru) wybrac
> Soltek SL-75DRV2 czy Shuttle AK31v3,1 ?
>
> nawet na lamerskie pytanka "szanowne grono" czasem odpowiada
> a na moje nie łaska ...
>
> roznych testach bardzo rozbiezne wnioski
> (np shuttle raz best(OCworkbench) raz ponizej przecietnej(thg) ...)
> postanowilem poradzic sie Was
> najwyraźniej byl to błąd
>
> kiedys uwazalem ze warto zagladac pl.comp.pecet
> teraz jak widze juz nie ;-(

Ja kupilem Soltek SL-65EP2 (pod celerona 1Ghz i DIMMy), plyta bardzo mi sie
podoba.
Testowalem inne plyty i ta jest fajna ma funkcje RedStorm do ustalania
efektywnych parametrow.
Dlatego lepiej kup Solteka.
http://www.in4.pl/recenzje/index.htm
tam jest test Solteka i Shuttla