Re: Samsung 755 - opinie

Autor: dark (darkmartin_at_box43.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 09:02:05 MET

"Andrzej" <nowak_at_alpha.net.pl> wrote in message
> Bardzo prosze o opinie użytkowników tych monitorów lub osób które je
> widziały podczas pracy, co o nich sądzicie
> Samsung 755 DF ok 1100 zł
> Samsung 755 DFX ok 1100 zł jako nowość
> obydwa mają zalecaną 1280x1024 i na takiej mi zalezy rozdzielczości
> Z góry dzięki

Mam Samsung 755 DF od roku - jestem bardzo zadowolony , dziala z karta
Matrox G200
Obraz bardzo ostry bez znieksztaclcen, w rozdzielczosci 800x600 idealny.
Kineskop jest z przodu plaski dzieki soczewkom po pokah o szerokosci paru
centymetrow.
W rozdzielczosci 1024x768 widac dzialanie powiekszajace tych soczewek tzn
wielkosc pikseli jest minimalnie
inna niz w srodkowej czesci ekranu, nie jest to wielka roznica ale
powinienies byc swiadomy czegos takiego.
W wyzszych rozdzielczosciach nie pracuje (nie lubie sie meczyc) ale
spokojnie ciagnie 1600x1200.

Jak bedziesz sie decydowal obejzyj monitor w rozdzielczosci przynajmniej
1024x768

Pozdrawiam Dark

PS
Acha jest jeszcze nowszy wariant 957DFX ma chyba 92 lub 96 kHz czyli w
rozdzielczosci 1280x1024
bedziesz mogl miec wiecej Hz bo 755 ma tylko 86 kHz