Re[2]: !!! UWAGA: zlodziej na Allegro !!!

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 15:22:48 MET

GreG napisał/a...

G> Oczywiscie nie mowie o paragrafach, mysle, ze gosc o ktorym mowa nie moze
G> czuc sie zaskoczony
G> w takiej sytuacji.
G> Nie interesuja mnie rozgrywki prawne, dzialam teraz w imie wyzszych celow.

 Aha, ratujesz komuś życie?
 Może pora się przyzwyczaić że prawo jest po to, żeby go PRZESTRZEGAĆ
 a wymierzanie sprawiedliwości pozostawić instytucjom/osobom do tego uprawionym?

--
[ Michał Młynarczyk | faq_at_telefon.gsm.pl | GSM 609... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]