Re: TunerTV...

Autor: Klakier (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 20:58:47 MET

BEZ URAZY, ALE CIEBIE CHYBA GŁOWA BOLI!
Aver ma rewelacyjną czułość, obraaz jest znacznie lepszy niż na
badziewiastych pixelview!
i co to za pierdły że pixel view ma chip do dekodowania C+?!?!?!?!?!?!?!?!?
BZDURA!!!
obie karty są na BT878 i obie dekodują bez problemu C+!!!!!!!!
ja już miałem 4 różne karty TV (w tym 2 pixel view) i teraz jade na aver tv
phone 98 w jest NAJLEPSZY! ma RADIO, pilota, dzwięk stereo (niestety to nie
nie NICAM, ale do dorobienia za 70zł w lepszym serwisie RTV), tuner o
rozszerzonym paśmie i sprzętowe wspomaganie zgrywania obrazu (szkoda tylko
że nie ma enkdera MPEG, wtedy to by był prawdziwy magnetowid :-)
ja mojego kupiłem za 260zł (uzywany, pół roczny) i jestem bardzo
zadwlony!!!!

pozdro

Michał Wysocki alias Klakier
mwsoft_at_satkabel.com.pl