Re: Jaki zestaw PC pod montaż video

Autor: robert slawinski (not.given_at_because.of.spam)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 21:01:23 MET

On Wed, 12 Dec 2001 15:48:22 +0100, "lgreg" <lgreg_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Witam,
>Mam okazje kupi? tanio kart? monta?owa video AV Master. Dowiedzia?emsi? ?e
>aktualny zestaw który posiadam tj, p?yta na chipsecie via + procesor Duron
>700 mhz - do tej karty (i do ka?dej innej pod monta? video) si? nienadaje.
>Sprzedaje w?asnie swój zestaw i zastanawiam si? co kupi?. Czy na nowych
>p?ytach pod P IV lub zestaw z Celeronem tualatin 1200 MHz b?dzie chodzi?
>poprawnie- mo?e ju? kto? testowa?. Jak? p?yt? g?ówna pod ten procesor
>najlepiej dobra?.

zapomnij o AVMasterze, tak jak o nim zapomniala firma FAST, ktorra
sprzedala jego cala linie i nawet odciela sie od robienia supportu
driverow.
zreszta nie jest karta do montazu, a jedynie do sporadycznego
zgrywania materialu na video. himeryczna i bardzo niestabilna.
jakakolwiek karte jednak wybierzesz, musisz dolozyc do systemu dobry
twardy dysk AV. <rs>