Re: Wkurzajacy GF2-MX400

Autor: Wiktor S. (wswiktor_at_kki.net.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 23:04:43 MET

> mam mx400 i chodzi ok. , na 200/186 (default-owo było 200/166)
> raczej jest to wina twojej karty, a nie modelu...
> sprawdż, czy się nie grzeje za bardzo...jeżeli podkręcałeś..:-))
> ..albo producent trochę przesadził z ustawieniami...

Karta jest nowa (cały komputer jest nowy).
Konkretnie jest to "Dream.GeForce2 MX400" 64MB TVout.
Niczego nie podkręcałem. Wszystkie problemy zdają się
mieć związek z trybem tekstowym:

Jeżeli z okna dosowego na pełnym ekranie uruchomię np. notepada
 - natychmiastowy reset.

Norton Commander uruchomiony pod windowsem - chrzani się kursor myszy.
To samo linuksowy Midnight Commander.

Norton Commander uruchomiony pod czystym dosem - zwiecha totalna,
gdy ruszę myszką.

Windows: jeżeli okno dosowe jest na pełnym ekranie, i uruchomię
jakiś program korzystający z VESY, to po wyjściu z niego monitor
wyświetla "synchronizacja poza zakresem". Kilkakrotne alt-tab pomaga.
Ten efekt nie występuje pod czystym dosem.

Linux: częste przełączanie między konsolą a iksami za którymś razem
powoduje śmieci na ekranie, z którymi nic nie da się zrobić - tylko
reset pomaga.

Wygląda na to, że muszę iść z tym chłamem do sklepu... znowu???
oni mnie już tam chyba nienawidzą! [bo zawsze coś mi się nie podoba,
coś jest nie tak itp.] :-)

Azarien