Re: zagubione dma

Autor: supreme>>> (no_at_e.mail)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 21:27:15 MET

"denton" <sietnik_at_wp.pl> wrote in message
> Zaraz mnie trafi. Moj cdrom (lg crd-8521b) permanentnie gubi tryb dma.
Jest
> mniej wiecej tak np:
> instaluje system, sprawdzam, jest "multiword dma mode 2" dla cdrom, i
"ultra
> dma mode 2" dla cdrw(teac516eb), wszystko dziala godzine lub dwie, a
> nastepnie cdrom wskakuje w pio-4.

Mam identyczna sytuacje (a raczej mialem) na moim iBX:
- secondary master CD-ROM Teac - UDMA 2
- secondary slave Combo LG - MW-DMA 2

CD-ROM przestawial sie na PIO-4, juz sie nawet z tym pogodzilem, ale od
kilku tygodni wszystko jest ok ! Nie wiem dlaczego. Pamietam ze w tym czasie
wywalilem Nero bo nie przegrywal mi plyt na zywca (moze on to robil?) oraz
instalowalem Windows XP Hotfix (SP1).
Mysle ze to nie wina sprzetu a raczej bug w sterach lub oprogramowaniu. Moze
stery IDE w WinXP nie lubia mieszania roznych trybow DMA?

pozdro.
supreme>>>