dlaczego sie zawiesza?

Autor: sOnic (sonic_flood_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 21:19:07 MET

mam win95 i zakazdym razem gdy win startuje zatrzymuje sie tuz na tle. To
samo sie dzieje w trybie awaryjnym. Sprawdzilem wirusy z dosa i wykryl mi
jakies tam 3 lecz po naprawieniu dzieje sie to samo. Mysle ze nie jest to
wina wirusow, bo na drugim mam tez te same i wszystko dziala poprawnie (no,
prawie). Nie chce instalowac windy (a juz napewno formatowac dysku). Czy
ktos rozpoznaje objawy i moze mi pomoc.