Re: dlaczego sie zawiesza?

Autor: Mariusz Buk (Mariusz.Buk_at_acx.com.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 21:47:43 MET

Nie będę prorokiem jak Ci powiem, że raczej przeinstalujesz system,
wcześniej formatując dysk na komputerze, który ma zainstalowaną ochronę
antywirusową, a następnie tę samą dobrą i aktualną ochronę antywirusową
zainstalujesz na nowym systemie i będziesz aktualizował w miarę często
definicje wirusów ;).
Prawdopodobnie "wirus" uszkodził jakieś pliki systemowe lub je zamienił, ale
nikt nie powie Ci raczej które pliki.

Powodzenia

Mariusz