Re: Prośba o poradę przy wyborze sprzętu

Autor: Mateusz Majchrzycki (spam_at_spam.spam)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 17:27:46 MET

To ja może zapytam inaczej. Jaki sprzęt moglibyście polecić.
Konkretnie chodzi mi o te komponenty:
procesor
płyta gł.
pamięć
dysk twrdy
k. graficzna
ew. k dźwiękowa
obudowa
Musi on spełniać następujące warunki:
1. Ma to byc do wszystkiego (gry, programowanie, praca biurowa -
typowo domowy komputer)
2. Ma zmieścić się w cenie do 2000 - 2200 zł
3. Musi starczyć na dość długo (wiem, że to praiwe niemożliew, ale
chodzi o to, żeby nie okazało się za pół roku, że komputer działa jak
żółw)
4. Ma mieć duże możliwości w rzobudowania (dodanie nagrywarki, tunera
TV-FM, modemu itp.)

Jeżeli moglibyście coś takiego polecić to byłbym bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam

--
Mateusz Majchrzycki
MateoM_at_poczta.fm