Odp: Jaki zestaw PC pod montaż video

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 17:43:22 MET

Duron
> A to dlaczego?
jeśli chodzi o wydajność to do zgrywania wystarcz, przecież ta karta
chodziła nawet z PII 300 !!! Jednakże, wiele kart VIDEO ma problemy z
chipsetami VIA, ale zazwyczaj da się zrobić żeby było OK, czasami walka
trwa naprawdę sporo godzin

ja bym spróbował

na chipie intelowskim np. Asus P4T (PIV) lub TUSL2-C (PIII) lub poczekaj
(już niedługo) na płyty z i845 na DDR

> P4 nie ma sensu. Jesli potrzebujesz jakies wydajneij maszyny to
> lepiej AlhlonXP AMD :)

ma sens np. do kompresji, premiere też IMHO szybciej chodzi (oczywiście w
zależności od zegara)

Pozdrawiam,

Cooger