Prośba o poradę przy wyborze sprzętu

Autor: Mateusz Majchrzycki (spam_at_spam.spam)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 19:25:39 MET

Witam wszystkich
Jestem tu nowy, i nie posiadam archiwum grupy, tak więc nie bądźcie
źli, jeżeli moje pytanie już było. Chodzi mi mianowicie o Waszą
poradę, opinię co sądzicie i sprzęcie, który zamierzam kupić. Chcę
zmodernizować starego PC (300 MHz to już trochę mało ;(). W planie mam
zamiar kupić taką konfigurację:
Procesor:
AMD Athlon 1 GHz, magistrala 266 lub AMD Athlon 1,4 GHz magistrala 266
Płyta główna:
Microstar K7N420 Pro (MS-6373) Socket A, 3xDDR 184 pin FSB 200/266
MHz, chipset nVidia nForce 420d
Pamięć RAM:
128MB DDR 266
Dysk twardy:
Seagate 40 GB ST340016A

Ekspertem w sprawach sprzętu nie jestem, więc bardzo liczę na Waszą
pomoc.

Pozdrawiam całą grupę

--
Mateusz Majchrzycki