Re: Dlaczego nie mogę skasować CDRW?

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 02:52:36 MET

On Tue, 11 Dec 2001 16:04:00 +0100, "Leszek Ciszewski"
<prosze_at_czytac.fontem.lucida.console> wrote:

>Poblem:
>Mam kilka takich samych płyt CDRW.
>Z wszystkim jest oll korrekt :) poza jedną.
>Z tą jedną nie było kłopotów do czasu,
>aż nagrałem ją u znajomej. Płyta się nagrała
>bez problemów, ale nie daje się teraz skasować.
>Płyta jest na oko w idealnym stanie, w odróżnieniu
>do pozostałych, które są porysowane i zabrudzone. :)
>
>Pytanie:
>Czy może to być winą nagrywarki, na której ją nagrałem?
>Jeśli nie, to czy można coś uczynić, aby płytę skasować?
>
>TIA.
>
>Lc.
podobny problem udawalo mi sie rozwiazywac na moim starym acerze
nastepujaco;
uzywalem adaptec easy cd creator
wkladalem czysta plyte do nagrywarki
wybieralem opcje calkowitego kasowania
i zanim kliknelem aby rozpoczac kasowanie
mechanicznie (spinaczem do papieru) otwieralem
szuflade, zamienialem szybko plyty, zamykalem szuflade i rozpoczynalem
kasowanie
zawsze dzialalo