Re: Aver Go TV-pomocy!

Autor: pawel (untiled_at_error.poczta.fm)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 02:37:53 MET

11 Dec 2001 11:57:35 +0100, <rsokolni_at_eos.umcs.lublin.pl>
<73ae.00000213.3c15e69e_at_newsgate.onet.pl> napisal(a):

>Ale prawde mowiac to faktycznie moglem sprobowac zgrac najpierw sterowniki
>Avera na HD i sprobowac instalki. Zrobie tak i zobaczymy co sie bedzie dzialo.
pochwal sie czy sie udalo
>Czy masz jakies namiary na informacje o tego typu karcie. Jest to seria GO.
mam te karte od m-ca, ale troszke zapomnialem o niej -nie mialem czasu
i lezy na polce ;-))
Zadnego manuala nie bylo, ot taka tam sobie wlkadka/skladanka z
instrukcja cytuje:
"Klikaj na kolejne nazwy oprogramowania i podazaj za wskazanymi na
ekranie instrukcjami w celu zakonczenia kolejnych instalacji."
Dobre nie ?
Jest jeszcze opis instalacji sterownikow WDM dla Win98SE - tez bardzo
szczegolowy - wloz plyte CD AverTV GoSeries ....add new hardware itp.
Troche szczegolow i rozwizan problemow jest w
driver\win98se\readme.txt to sobie poczytaj.
Moze wreszcie podlacze te karte to sie podziele z Toba moimi
wrazeniami. Z tym, ze u mnie to bedzie pod NT ,a tu sie sprawa
ogranicza do setup.exe i select country.

>Chodzi o to, ze nie wsadzalem tej karty do innych slotow PC. Kiedys mi to
>pomoglo przy karcie sieciowej, bylo podobnie.
Teraz rozumiem. Jezeli nie masz konfiktow na IRQ to nie widze powodu
by przekladac po slotach.

--
pawel