Dlaczego nie mogę skasować CDRW?

Autor: Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 16:04:00 MET

Poblem:
Mam kilka takich samych płyt CDRW.
Z wszystkim jest oll korrekt :) poza jedną.
Z tą jedną nie było kłopotów do czasu,
aż nagrałem ją u znajomej. Płyta się nagrała
bez problemów, ale nie daje się teraz skasować.
Płyta jest na oko w idealnym stanie, w odróżnieniu
do pozostałych, które są porysowane i zabrudzone. :)

Pytanie:
Czy może to być winą nagrywarki, na której ją nagrałem?
Jeśli nie, to czy można coś uczynić, aby płytę skasować?

TIA.

Lc.