Re: Aver Go TV-pomocy!

Autor: rsokolni_at_eos.umcs.lublin.pl
Data: Tue 11 Dec 2001 - 11:57:35 MET

Witam ponownie,

> Najpierw ciagnie stery z plytki avera, a potem musi dograc troche z
> windy i pozniej znowu zakonczyc z plytki avera -tylko musisz wskazac
> poprawna sciezke (bo sie gubi ;-)) taka mala skleroza.
> Skopiuj stery na hdeka , a plytke w windami wloz do napedu , lub
> jezeli masz cdrom i nagrywarke to je obdziel plytkami po rowno i patrz
> skad ciagnie stery bys mogl sciezke podac w razie kiedy OS zapyta o
> sciezke do nich.
---------
Wiem, ze musi tak zrobic. Na plycie znajduje sie katalog ze sterownikami do
Win98SE i do niego zawsze sie tez odwolywalem instalujac urzadzenie. Niestety
po wsadzeniu plytki windozy i po wgraniu instalacyjnych plikow z Win98 od razu
wyskakuje blad ze nie moze zainstalowac urzadzenia.
Ale prawde mowiac to faktycznie moglem sprobowac zgrac najpierw sterowniki
Avera na HD i sprobowac instalki. Zrobie tak i zobaczymy co sie bedzie dzialo.
Czy masz jakies namiary na informacje o tego typu karcie. Jest to seria GO.

> podkrec jasnosc wypowiedzi
Chodzi o to, ze nie wsadzalem tej karty do innych slotow PC. Kiedys mi to
pomoglo przy karcie sieciowej, bylo podobnie.

Pozdrawiam