podlaczenie wypalarki

Autor: Kuba Pysz (freeman_at_lasel.com.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 23:42:44 MET

Czesc,

Mam nadzieje ze kieruje sie z tym na wlasciwa grupe. Problem polega na
tym ze nie potrafie podlaczyc mojej dopiero-co-kupionej nagrywarki.
Wyglada to tak: nagrywarke ustawiona jako slave wpinam do drugiego
(wolnego) portu ide na plycie, i nie dziala, co wiecej komputer w ogole
nie widzi twrdego dysku i nie laduje systemu. Ustawiam wypalarke jako
master i dalej to samo. W pierwszym porcie ide jest twardziel i cd-rom.
Jak ustawilem nagrywarke z powrotem jako slave i wpialem zamiast
cd-romu, to wszystko jest ok, tyle ze oczywiscie nie chce tego tak
zostawiac. Jestem laikiem w tym temacie, wiec z gory dzieki za pomoc,
badz odeslanie mnie do stosownego zrodla.

pozdrawiam,
kuba