Re:podlaczenie wypalarki

Autor: Kuba Pysz (freeman_at_lasel.com.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 17:44:00 MET

Syfon wrote:

> a moze po prostu masz wylaczony w biosie drugi kanal IDE? sprobuj tez
> ustawic autodetekcje dyskow na drugim kanale.

Czesc,

Dzieki wszystkim za podpowiedzi, ale niestety na razie nic nie
pomoglo...
Ustawilem detekcje obu portow ide na auto, przepinalem kable jak szalony
caly czas to samo: jesli tylko wloze kabel ide do drugiego (pierwszego,
to nie
ma znaczenia) portu i nawet nie wetkne go do niczego, to od razu moj
komp nie
widzi twardego dysku i nawet nie laduje systemu. Wydaje mi sie to
dziwne, bo
jak sie to moze miec do np. nagrywarki ktora np jest wpieta sama do ide
2,
jesli w ide 1 siedzi sobie grzecznie hdd--master i cd-rom--slave. A
jednak nie
dziala... moze powinienem jeszcze cos ustawic w biosie? Po prostu nie
wiem.

pozdrawiam

kuba

freeman_at_lasel.com.pl