Re: Jaki skaner do zdjec RTG

Autor: Tomek (thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 17:50:39 MET

> klisze do A4 wystarcza cena moze byc
>
> pytanie brzmi : jaki producent, model

To jest trudne pytanie :))) Masz jednak specyficzne zastosowanie (tylko
czarno-białe negatywy) więc niuanse związane z jakością skanowania (kolory)
spadają na drugi plan.

> i gdzie to kupic

W typowych sklepach i hurtowniach mają zwykle tylko takie najtańsze dla
amatorów więc zobacz u profesjonalistów od skanerów:

http://www.lasersoft.krakow.pl/

Napisz im, że potrzebujesz "najtańszy z przystawką dia formatu A4" i
wyjaśnij do czego ma służyć. Podadzą ci swoją ofertę.

Ja kupiłem u nich Umax Astra 4000U (format legal - z 5 cm dłuższy niż A4)
bez przystawki ale były też komplety z przystawką dia (ruchoma lampa na cały
format szyby). Taki zestaw kosztował chyba ok. 1800 zł (dokładnie nie
pamiętam) i obejmował też dobre oprogramowanie - SilverFast.

P.S
Ta firma ma jedną fajną cechę :))) - wysyłają sprzęt "na kredyt" - masz
klika dni PO dostawie na zapłatę (można spokojnie wszystko przetestować i
dopiero zapłacić)

--
Tomek
thnet_at_poczta.onet.pl