Re: Zasilacz ATX ??

Autor: Bobryk Grzegorz (borygo_at_rsi.com.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 18:40:20 MET

> Swoją drogą - czy pamięć może być tak uszkodzona, że będzie pojawiał
> się błąd zawsze w tym samym miejscu pracy programu ? (wywala się linux
przy
> wypłaszczaniu go ... Przekompilujemy jeszczcze jądro, ale to chyba wina
sprzętu ...).

Może tak być (no może nie dokładnie w tym samym miejscu ale coś około).
Kupiłem sobie niedawno pamięć dołożyłem do nowego sprzętu i dawaj odpalać
(konfiguracja pamięci była 64 w jednym slocie + 128 w drugim). Wszystko
chodziło ok do momętu gdy winda wykrywała nowy sprzęt zainstalowany na
płycie i chciała go zainstalować. Cyrki się zaczeły dziać takich durnych
komunikatów o błędach ja jeszcze nie spotkałem. Postanowiłem zainstalować
wina od początku. Instalacja szła pięknie do momentu ... instalowania
sprzętu. Zamieniłem miejscami kości pamięci uruchomiłem komputer i po
sygnale dźwiękowym poznałem gdzie tkwi problem. Przy początkowym ustawieniu
(64+128) płyta nic nie piszczała i wszystko było ok przy ustawieniu 128+64
lub tylko 128 były piski, że jest źle.

Pozdrawiam
Bobryk Grzegorz