Re: Prośba o poradę przy wyborze sprzętu

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 17:13:37 MET

"Mateusz Majchrzycki" <spam_at_spam.spam> wrote in message

> Do wszystkiego (patrz wątek odpowiedź na pyt. kolegi Piko)

To ok.

> Kosztuje ok. 800 PLN, testów też nie widziałem, ale z pobieżnych
> opisów wnioskuję, że będzie dobra. Oto dokładniejsze dane tej płyty:
> ATX, Socket A, 3 x DDR 184-pin, FSB 200/266 MHz, chipset nVidia nForce
> 420d, 5 x PCI, AGP x4, zintegrowana k. graficzna klasy GeForce2 MX, k.
> dźwiękowa APU-420D (wyjście cyfrowe, 64 głosowa polifonia)

Za taka cene to cena ok, tylk sprawdz czy ona ma zlacze agp do ewentualnej
rozbudowy zestawu oraz czy karta graficzna ma flasna pamiec czy przydziela
sobie z ramu.

> Rozumiem. Ale czy to niezbędne?

Do komfortowej pracy pod winda tak. Lepiej kup durona800 bo
do Twoich zastosowan wystarczy i doloz do ramu.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!