Re: Prośba o poradę przy wyborze sprzętu

Autor: Mateusz Majchrzycki (spam_at_spam.spam)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 21:23:48 MET

> To sobie przejzyj archiwum grupy www.groups.google.com

Aż tak bogaty to ja nie jestem, żeby sobie archiwa on-line oglądać ;(

> A do czego Ci komputer bedzie sluzyl.

Do wszystkiego (patrz wątek odpowiedź na pyt. kolegi Piko)

> Ciezko powiedziec nie widzialem tej plyty na oczy oraz zadnych
testow
> ile ona wogle kosztuje.

Kosztuje ok. 800 PLN, testów też nie widziałem, ale z pobieżnych
opisów wnioskuję, że będzie dobra. Oto dokładniejsze dane tej płyty:
ATX, Socket A, 3 x DDR 184-pin, FSB 200/266 MHz, chipset nVidia nForce
420d, 5 x PCI, AGP x4, zintegrowana k. graficzna klasy GeForce2 MX, k.
dźwiękowa APU-420D (wyjście cyfrowe, 64 głosowa polifonia)

> MALO. Minimum 256mb.

Rozumiem. Ale czy to niezbędne?

Pozdrawiam

--