Re: Prośba o poradę przy wyborze sprzętu

Autor: Mateusz Majchrzycki (spam_at_spam.spam)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 16:56:49 MET

> Za taka cene to cena ok, tylk sprawdz czy ona ma zlacze agp do
ewentualnej
> rozbudowy zestawu oraz czy karta graficzna ma flasna pamiec czy
przydziela
> sobie z ramu.

AGP ma, ale nie wiem jak z pamięcią. Ale raczej z tej płyty
zrezygnuje, bo jest w standardzie mATX, i ma za mało gniazd PCI.
Zastanawiam się nad Asusem z nForcem, ale jeszcze nigdzie jej w
cennikach nie widziałem.

> Do komfortowej pracy pod winda tak. Lepiej kup durona800 bo
> do Twoich zastosowan wystarczy i doloz do ramu.

Może i racja, ale ten komputer ma starczyć na dłuższy okres używania.
Bo nie chciałbym, żeby po pół roku okazało się, że on strasznie wolno
chodzi.

Pozdrawiam

--
Mateusz Majchrzycki