Re: Aver Go TV-pomocy!

Autor: pawel (untiled_at_error.poczta.fm)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 11:16:19 MET

11 Dec 2001 10:25:53 +0100, <rsokolni_at_eos.umcs.lublin.pl>
<2d2b.00000009.3c15d121_at_newsgate.onet.pl> napisal(a):

>Teraz mam problemy z zainstalowaniem jej pod Win98SE. Nie chce mi sie
>przyinstalowac plik "bttuner.inf". Po wykryciu nowego urzadzenia podaje mu
>plyte ze sterownikami, z ktorej sobie dogrywa rzeczy do 33% (niby wszystko OK)
>nastepnie prosi o wlozenie plyty instalacyjnej Win98SE z niej dogrywa reszte a
>raczej zawsze tylko do 83% i krzyczy ze nie moze zainstalowac urzadzenia.
>Pojawia sie jakis kosmiczny "blad 69". Zawsze tak jest. Nie pomaga stawianie
>systemu od nowa oraz usuwanie urzadzenia z "Systemu" pod windoza.
Nie panikuj, spokojnie.
Najpierw ciagnie stery z plytki avera, a potem musi dograc troche z
windy i pozniej znowu zakonczyc z plytki avera -tylko musisz wskazac
poprawna sciezke (bo sie gubi ;-)) taka mala skleroza.
Skopiuj stery na hdeka , a plytke w windami wloz do napedu , lub
jezeli masz cdrom i nagrywarke to je obdziel plytkami po rowno i patrz
skad ciagnie stery bys mogl sciezke podac w razie kiedy OS zapyta o
sciezke do nich.
>Nie wymienialem tylko karty fizycznie przekladajac jej do innego slotu PCI.
podkrec jasnosc wypowiedzi

--
pawel