Aver Go TV-pomocy!

Autor: rsokolni_at_eos.umcs.lublin.pl
Data: Tue 11 Dec 2001 - 10:25:53 MET

Witam,

Czy moze ktos z grupowiczow podac mi namiary na strony www lub sam moglby mi
podeslac informacje na temat tej serii kart TV AverMedi? Niestety przy zakupie
nie dostalem manuala.
Teraz mam problemy z zainstalowaniem jej pod Win98SE. Nie chce mi sie
przyinstalowac plik "bttuner.inf". Po wykryciu nowego urzadzenia podaje mu
plyte ze sterownikami, z ktorej sobie dogrywa rzeczy do 33% (niby wszystko OK)
nastepnie prosi o wlozenie plyty instalacyjnej Win98SE z niej dogrywa reszte a
raczej zawsze tylko do 83% i krzyczy ze nie moze zainstalowac urzadzenia.
Pojawia sie jakis kosmiczny "blad 69". Zawsze tak jest. Nie pomaga stawianie
systemu od nowa oraz usuwanie urzadzenia z "Systemu" pod windoza.

Czy sa jakies nowe sterowniki od tych kart?
Czy ktos ma doswiadczenie z tego typu problemami?
Nie wymienialem tylko karty fizycznie przekladajac jej do innego slotu PCI.

Pozdrawiam