Re: Backup dysku

Autor: Stanisław Remuszko (remuszko_at_astercity.net)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 10:37:14 MET

Użytkownik "Stanis&#322;aw Remuszko" <remuszko_at_astercity.net> napisał w
wiadomości news:5171cf2f.0112071050.61af9e2b_at_posting.google.com...
> Szanowni Państwo,
> Jestem starszym panem. Mój komputer (Pentium III, 500MHz) ostatnio
> bardzo wolno chodził i zaniosłem go do fachowca z markowej firmy
> (odpłatnie)...

    Wielce Mili i Szanowni Państwo, pragnę bardzo, ale to bardzo
serdecznie podziękować za tak żywy i tak życzliwy oddźwięk na moje
kłopoty. Z przeglądu innych tematów poruszanych na liście wnoszę,
że taka reakcja jest - liczbowo - wprost ewenementem. Dostałem
prawie 20 (dwadzieścia!) odpowiedzi od 12 Szlachetnych Panów, [w
kolejności: MD, Marcin Żołyński, Zhan (2 razy), ramzes.net,
.::Krzysztof::. (2 razy), Wojciech Giersz (2 razy), Radio Erewan,
Rafał Neumann, KRiZBi, Toltek (3 razy), PeJot oraz GoTaR]. To
ogromnie budujące.
    Wszystkie Państwa bezcenne rady, opinie i uwagi zostały(ną)
wykorzystane, i taka straszna rzecz z pewnością mi się już nie
przydarzy. Niestety, w tym przypadku nic się zrobić nie da, cała
poczta z prawie dwóch lat została NA PEWNO bezpowrotnie utracona
wskutek - jak Państwo jednoznacznie i jednogłośnie
stwierdzili -nieumiejętności, niedbalstwa lub lenistwa "fachowca z
markowej firmy". Nie zamierzam się z nim prawować o rekomensatę,
ale nie z tego powodu, że miałem zainstalowane jakieś lewe
programy (nie miałem), tylko dlatego, że wszystko było na gębę,
opierało się na zwykłym ludzkim (naiwnym...) zaufaniu, więc jeśli
człowiek okazał się tak niesolidny i nieuczciwy, to teraz może po
prostu wyprzeć się wszystkiego w żywe oczy. Poza tym w Warszawie
na rozpoczęcie procesu sądowego czeka się dosłownie latami, a
starszy pan nie ma już na to czasu. Zrobię jedynie temu
konkretnemu "fachowcowi" i tej konketnej firmie prywatną reklamę co
się zowie - przy każdej okazji, jaka sie nadarzy.
    Jeszcze raz dziękuję WSzPanom za łaskawą pomoc oraz przesyłam
wyrazy respektu i dobre życzenia Bożonarodzeniowo-Noworoczne
    Stanisław Remuszko