Re: Backup dysku

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 14:15:20 MET

On 10 Dec 2001 01:37:14 -0800, remuszko_at_astercity.net (Stanisław
Remuszko) wrote:

>prawie 20 (dwadzieścia!) odpowiedzi od 12 Szlachetnych Panów, [w
TO moze dorzuce jeszcze swoja. Serwisant byl winny i kropka. Szkoda
tylko, ze nic nie mozesz mu udowodnic.

>stwierdzili -nieumiejętności, niedbalstwa lub lenistwa "fachowca z
>markowej firmy". Nie zamierzam się z nim prawować o rekomensatę,
Ciekaw jestem co to za "markowa firma"..... (mmoze by tak bez ogrodek
poinformowac innych aby lepiej unikali...)

Niestety rzeczywistosc jest taka, ze takich "firm" i "serwisantow"
jest niestety bardzo wiele. W zasadzie wybierajac w ciemno mamy bardzo
mala szanse na trafienie na tch solidnych.

Pozdrawiam i wspolczuje z powodu straty
Mam nadziej, ze nie popsuje to zanadto Swiat.
GLide

PS. Jak sie czyta (z powodu braku czasu) po lebkach grupe to sie na
takie watki trafia jak juz jest po wszystkim.
PS2. Takich superlatyw o grupowiczach to dawno nie czytalem. Na ogol
to tylko jacy to sa czepialscy, niezyczliwi itp ;-)