mapping i CD ROM

Autor: Proximm (proximm_at_interia.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 23:51:18 MET

Witam
Mam problemik. otoz use rlogujac sie do domeny Novell, mapowane sa na
jego kompie pare napedow. User ma partycje C, D i E (jako jeden HDD),
jeden CD-ROM i kolejne litery to zmapowane katalogi serwera Novell.
Ale nie o to mi chodzi. CD-ROM byl kiedys na literze R (IDE1, slave).
Kiedy zmienilem na nagrywarke, CD-ROM pojawil sie na literze F, w
ekplorerze pisze mi, ze to CD-ROM, ale jak wejde na niego, to wchodzi
mi na zmapowany katalog! Co moge zrobic?
Moze podpiac druga tasiemke? Tylko jest problem, bo to jakies stare
IDE i ma wszystkie piny, a w tych nowszych nie ma jednego, wiec nie
wiem, czy moge go wyrwac? :) (tasiemka mi nie wejdzie)

--
Pozdrawiam
Proximm