spalony skaner?

Autor: lupekzumek (lupazoom_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 19:34:32 MET

Czesc.
jestem juz pare dni po instalce XP i pomalutku zaczalem sie orientowac ze
bylo warto. Natrafilem tylko na jeden problem i nie wiem czy moje
przypuszczenia sa sluszne.
Sprawa wyglada tak, ze ma skaner SCAN MAGIC 1200ED i probowalem go
zainstalowac pod xp. zrobilem to na sterach z W2000 iw tym momencie pojawil
sie problem bo najpierw skaner chodzil wolno jak zolw a potem po restarcie
kompa juz nie reagowal zupelnie . Sprawdzilem zasilacz i okazalo sie ze jest
spalony. niestety po podlaczeniu innego sprawnego zasilacza tez nie rusza
nwet nie daje zadnego znaku zycia a winda i xp i 98 prosi o podlaczenie
kabla do skanera...
jesli ktos ma jakies rozwiazanie to czekam z niecierpliwoscia. moze jakies
pomysly co moglo sie spalic procz zasilacza..
pozdrawiam
Patryk Rubik