Re: mapping i CD ROM

Autor: pawel (untiled_at_error.poczta.fm)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 00:21:42 MET

Sun, 09 Dec 2001 23:51:18 +0100, Proximm <proximm_at_interia.pl>
<0dp71u8o24npfvct9tjug2bl4o1icjifrm_at_4ax.com> napisal(a):
zupelnie nie na te grupe wiec by szybko skonczyc
>Mam problemik. otoz use rlogujac sie do domeny Novell,
masz na mysli NDS ...pewnie
>mapowane sa na
>jego kompie pare napedow. User ma partycje C, D i E (jako jeden HDD),
>jeden CD-ROM i kolejne litery to zmapowane katalogi serwera Novell.
>Ale nie o to mi chodzi. CD-ROM byl kiedys na literze R (IDE1, slave).
>Kiedy zmienilem na nagrywarke, CD-ROM pojawil sie na literze F, w
>ekplorerze pisze mi, ze to CD-ROM, ale jak wejde na niego, to wchodzi
>mi na zmapowany katalog! Co moge zrobic?
1.zobacz co ma w login scripcie -- zmien literki kolejnych dyskow
np. map root i:=volumin:\sciezka\do\zasobu itd.
2.w novell kliencie ustaw pierwsza litere dla zasobow sieciowych na
kolejna -za cdromami
>Moze podpiac druga tasiemke? Tylko jest problem, bo to jakies stare
>IDE i ma wszystkie piny, a w tych nowszych nie ma jednego, wiec nie
>wiem, czy moge go wyrwac? :) (tasiemka mi nie wejdzie)
jakie tam stare, skorzystaj ze zwyklej tasmy ata33 i po klopocie z
pinami bo z literami zamapowanych zasobow nie.

I co Ty tak w kolo z tym narzekaniem?

--
pawel