Re: Dokupilem sobie pamieci i .............

Autor: AnTyCh (antychryst_at_poland.com)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 16:59:11 MET

"Tomasz Lozynski" <tomloz_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Chlopy, ale daliscie, cala dyskusja bez sensu oprocz paru postow.
>
> Rozwiazanie jest takie:

Co, byles u niego i zrobiles ze dziala? :)

> nalezy wgrac nowy bios do plyty - inic tu odkrywczego, chodzi o to, ze
> niestety ta plyta, mimo iz bardzo dobra (mam wlasnie taka) ma problemy z
> pamiecia dla AGP. Chodzi o ustawienia w biosie.

Nie mialem nigdy takich problemow, na czym opierasz swoje spostrzezenia?

> Malo tego; nalezy miec patche do gier, nie specjalne jakies, ale jednak.
Np.
> Deus Ex nie pojdzie przy ustawieniach AGP 128MB bez najnowszego patcha.
>
> Trzeci krok - nalezy troche poeksperymentowac z ustawieniami. Np. w biose
> 256 MB dla AGP, winda widzi tyle samo, ale gra nie widzi!!! Tak to jest.
> przy starszym biose winda widzi rowniez 0 tak jak gra. Ciekawe co?

Nie bylbym taki pewien ze aparture texture size ma jakikolwiek wplyw na to
sie u niego dzieje, ten parametr ma zazwyczaj minimalny wplyw na gry,
dla wiekszosci wystarcza ilosc pamieci na karcie i nie korzystaja pamieci
systemowej.

> Reasumujac u mnie przy 512 RAM i biosie 1005 mam ustawione 128 MB Ram dla
> AGP. Pamieci wilka na 2, co tez mnie dziwi bo nie powinny wg specyfikacji
> tak isc. Puscilem je na 134 Mhz bo na 135 wywala system po 10 min.

W przypadku problemow, upgrade biosu jest jaknajbardziej zalecany,
obecnie jest dostepny final 1007 i 1008beta (obecnie uzywam).

--
Karol,   ICQ# 75033121  irc #utpl
"The Shit has hit The Fan"  - Mr. Beefy