Re: Dokupilem sobie pamieci i .............

Autor: BigPiotr (piotr_jamroz_at_inetia.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 16:57:54 MET

Z racji składania kompów, miałem okazję na swoim testować różne kombinacje
różnych pamięci (różnych czasów dostępu i różnych wielkości). Zdarzy się
tak, że dwie teoretycznie takie same kości nie chcą ze sobą współpracować i
żadne kombinacje im nie pomogą.
    Zamień się z kimś metodą prób i błędów (jedną kość) na taką, żeby Ci
chodziły obie do porządku. W sklepie nie przyjmą bo ona jest dobra
(podejrzewam, że dwie identyczne chodziły by jak lala).
Pozdro