Re: Dokupilem sobie pamieci i .............

Autor: Tomasz Lozynski (tomloz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 16:41:41 MET

Chlopy, ale daliscie, cala dyskusja bez sensu oprocz paru postow.

Rozwiazanie jest takie:
nalezy wgrac nowy bios do plyty - inic tu odkrywczego, chodzi o to, ze
niestety ta plyta, mimo iz bardzo dobra (mam wlasnie taka) ma problemy z
pamiecia dla AGP. Chodzi o ustawienia w biosie.
Malo tego; nalezy miec patche do gier, nie specjalne jakies, ale jednak. Np.
Deus Ex nie pojdzie przy ustawieniach AGP 128MB bez najnowszego patcha.

Trzeci krok - nalezy troche poeksperymentowac z ustawieniami. Np. w biose
256 MB dla AGP, winda widzi tyle samo, ale gra nie widzi!!! Tak to jest. A
przy starszym biose winda widzi rowniez 0 tak jak gra. Ciekawe co?

Reasumujac u mnie przy 512 RAM i biosie 1005 mam ustawione 128 MB Ram dla
AGP. Pamieci wilka na 2, co tez mnie dziwi bo nie powinny wg specyfikacji
tak isc. Puscilem je na 134 Mhz bo na 135 wywala system po 10 min.

Tomek.