Re: Karta sieciowa

Autor: Raf (jacekraf_at_o2.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 14:33:44 MET

> Ja zamiescilem swoj post nie po to zeby sie zapytac czy ty wiesz jaka
karte
> kupiles, tylko po to, zebys podal nam jej nazwe: jezeli oczekujesz od nas
> pomocy musimy wiedziec co ci dac. Moze ktos ma takowa karte i przeslal by
ci
> stery, ale wciaz nie wiemy czego potrzebujesz.

Kupilem karte sieciowa Mint Ethernet 10/100. Na stronie www.mint.com nie ma
sterownikow do tej karty. Co ciekawe, to jedyna karta sieciowa tego
producenta. Dlatego wydaje mi sie, ze jesli ktos ma tez karte Mint to
napewno jest ten sam model. Pod win2000 system zainstalowal automatycznie
sterowniki do Realteka RTL8139(A) PCI Fast Ethernet Adapter. Niestety sek w
tym, ze pod win98 odpowiednie sterowniki do tej karty nie chodza - wychodzi
kod bledu #16.
Moze ktos z Was ma te karte i moglby podeslac mi zawartosc dyskietki ze
sterownikami.
Pozdrawiam
Rafal