Re: Lampa halogenowa wlacza enter w komputerze ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 14:28:58 MET

Mateusz Symaniuksztis wrote:

> kuchenka microfalowa przu tym wysiada....!!!
W podstawce lampy halogenowej jest zasilacz, transformator, moze tez
kondensatory i gwaltowne wy/wlaczenie oczywiscie generuje fale
elektromagnetyczna.
Tylko jak o sie dzieje, ze jest akurat interpretowana jako "Enter"

Co ciekawe, teraz sprawdzalem.
Lampa halogenowa wlaczona. Szybkie wylaczenie i ponowne wlaczenie i
efekt taki ze kursor sie przesuwa o jedna linie wyzej.
Potem zrobilem kilka klikow przelacznikiem lampy i wyswietlilo sie
okienko uspienia komputera, czyli klawisz ksiezyca z klawiatury
i komputer przeszedl w stan uspienia.

Sprawdzilem czy nie mam podlaczonej irdy, ale nie mam.
Teraz kolejny test w czasie tego pisania.
(Lampa stoi obok komputera, zdjeta jest jedna czesc obudowy, ale z
drugiej strony lampy.......

Ale cuda. Te kolejne kropki , po mojej ostatniej, zostaly wpisane przez
wylaczanie i wlaczanie lampy halogenowej.

Teraz kolejny test z myslnikiem ---g--*

Caly tekst po moim jednym myslniku zostal wpisany jedynie przez szybkie
przelaczanie wylacznika lampy halogenowej, a za ostatnim przelaczeniem
kursor klawiatury przeszkodzyl kilkanascie linii do gory.

Test z przecinkiem ,,,,,,,,,,,,,,,,

Dokladnie. Wszystkie przecinki po moim jedynym, zostaly wpisane przez
szybkie wylaczanie i wlaczanie lampy halogenowej.

Teraz test z literami. np. A (nic sie nie dzieje)
Teraz test ze znakiem zapytania ?H (lampa dop[isala jedynie litere "H")

..........Teraz test ponownie ze znakiem kropki ...8

Przelaczajac lampe zostaly wpisane 2 kropki, nastepnie "8" a nastepnie
kursor przeskoczyl do poczatku linii i za kazdym wylaczeniem/wlaczeniem,
wpisal te wszystkie kropki na poczatku linii z testu.

Teraz test ze srednikiem ; (nic sie nie dzieje)
Teraz test z litera lllllllllllll
Dziala doskonale, kopiuje ostatni znak z bufora klawiatury.
Te wszystkie "l" poza pierwsza, zostaly wpisane przez przelaczanie
wylacznika lampy halogenowej.

Teraz test z litera kkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Dziala doskonale.
Wszystkie litery "k" poza pierwsza, zostaly wpisane przez szybkie
przelaczanie lampy.

Teraz test ze "spacja" (kursor sie przesunal
do tego miejsca) jedynie przez przelaczanie wylacznika lampy
halogenowej.

Teraz moze ktos zechce to zinterpretowac.
Plyta to Chaintech BX, nie jest podlaczona irda. Otworzona jest jedna
czesc obudowy po odwrotnej stronie lampy halogenowej.
Lampa halogenowa 50W ma wszystkie certyfikaty, atesty, takze TUV.
Nie jest skierowana na komputerrrrrrrjw
A jak sami widzicie, dopisala po "r" wszystkie nastepne "r" i "w"

I ostatni test z "enter"
-

Doskonale, te wszystkie enter powyzej, zostaly wprowadzone przez
przelaczenie lampy halogenowej.
Lampa halogenowa jest podlaczona do tego samego rozgaleznika co
komputer.
Jezeli ktos ma propozycje innych testow to prosze przeslac na grupe w
odpowiedzi.
Nieraz, gdy szybko przelaczam wylacznik lampy, to zapiszczy komputer i
zaswiecaja sie wszystkie 3 kontrolne swiatelka klawiatury (ale
jednoczesnie).

Jak to wylasnic ze nastepuje przepisanie ostatniego znaku wpisanego z
klawiatury, ktory czasem, bardzo rzadko zostaje zmodyfikowany ?

Czy to znaczy ze ukladem zasilacza od lampy halogenowej mozna wpisywac
dowolne znaki z klawiatury ?

I oczywiscie usypiajac komputer, przelacznik rozlaczyl modem.

Jacek

Jacek