Re: Lampa halogenowa wlacza enter w komputerze ?

Autor: chd (christo_at_giotto.art.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 14:41:14 MET

Użytkownik "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam obok peceta lampe halogenowa i gdy szybko wlacze i wylacze lampe
> to gdy mam otwarty edytor to mam efekt nacisniecia enter, czyli nowa
> linia i komputer zapiszczy.
>
> Czy zasilacz lampy halogenowej moze wywolywac taki efekt ?

Przeczytałem kilka postów do tego wątku i właściwie nikt nie wypowiedział
się z sensem...

Zasilacz lampy halogenowej to najczęściej 50-100 W transformator toroidalny
220V / 12V
czyli spore źródło zmiennego pola magnetycznego jeżeli transformator jest
blisko sprzętu może rozrabiać...

czy lampa podłączona jest do listwy przeciwzakłoceniowej PC, czy wogóle masz
taką listwę...

napewno ktoś pamięta przypadki falujacego obrazu na monitorze podczas
słuchania muzyki z PC
z powodu głośników postawionych po bokach monitora, miałem nawet reklamacje
na serwisie
i klienta trafiało, że u mnie w sklepie nie faluje a u niego tak... gdy
pojechałem na miejsce
okazało się, że to wina głośników postawionych obok monitora...

ja ostatnio zauważyłem ze zasilacz (czyli transformator) moich głośników
(Creative 4 point Surround)
który stał obok tyłu monitora powodwał przy niektórych parametrach obrazu
delikatne zakłocenia...
problem rozwiązałem zrzucając zasilacz na podłogę...