Re: Lampa halogenowa wlacza enter w komputerze ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 15:25:08 MET

chd wrote:

> Użytkownik "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Przeczytałem kilka postów do tego wątku i właściwie nikt nie wypowiedział
> się z sensem...
>
> Zasilacz lampy halogenowej to najczęściej 50-100 W transformator toroidalny
> 220V / 12V
> czyli spore źródło zmiennego pola magnetycznego jeżeli transformator jest
> blisko sprzętu może rozrabiać...
Czy to miala byc ta wypowiedziec z sensem ?
Co to znaczy narozrabiac ?
Napisz konkretnie dlaczego fa fala elektromagnetyczna akurat tak
oddzialywuje na komputer, ze przepisuje ostatni znak do bufora
klawiatury, ale bez sciemy i literatury.

> czy lampa podłączona jest do listwy przeciwzakłoceniowej PC, czy wogóle masz
> taką listwę...
Nie wiem, jest listwa, ma wylacznik, moze jest tam zabezpieczenie
przeciwzakloceniowe a moze nie ma.
Czy sugerujesz zatem, ze sygnal przenosi sie siecia ?

> napewno ktoś pamięta przypadki falujacego obrazu na monitorze podczas
> słuchania muzyki z PC
> z powodu głośników postawionych po bokach monitora, miałem nawet reklamacje
> na serwisie
> i klienta trafiało, że u mnie w sklepie nie faluje a u niego tak... gdy
> pojechałem na miejsce
> okazało się, że to wina głośników postawionych obok monitora...

Ale to wie kazde dziecko. Ruszajac magnesem wokol telewizora tez sie
zmieniaja kolory.

> ja ostatnio zauważyłem ze zasilacz (czyli transformator) moich głośników
> (Creative 4 point Surround)
> który stał obok tyłu monitora powodwał przy niektórych parametrach obrazu
> delikatne zakłocenia...
> problem rozwiązałem zrzucając zasilacz na podłogę...
To wiemy.
Ale napisz sam na temat, skoro twierdzisz ze inni pisza bez sensu.

Dlaczego efekt jest taki jaki jest, czyli przepisanie ostatnio wpisanego
znaku do bufora klawiatury, a dodatkowo rzadkie bo rzadkie, generowanie
innych znakow niz ostatni.

Wyslalem wynik ponad 10 testow i zechciej je zinterpretowac opierajac
sie na budowie komputera/ plyty glownej.
Bez sciemniania i literatury, gdyz nie mowimy o zmianie obrazu na
monitorze a wpisywaniu znakow do bufora klawiatury przez wy/wlaczanie
lampy halogenowej.

Przygotuj sie i odpowiedz pelnymi zdaniami.

Efekt testow byl taki, ze przepelnil sie bufor klawiatury, klawiatura
sie zablokowala i musialem system resetowac .
Co ciekawe, ale ctrl+alt+delete zadzialalo.

Mysle ze wazne jest, aby sprawdzic, czy w ten sposob moze zostac zdalnie
zablokowana klawiatura i znalezc metode zabezpieczenia przed takim
zablokowaniem.

Jacek