Re: monitor - zeszla warstwa antyodblaskowa

Autor: Wolek (news_at_pf146.opole.sdi.tpnet.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 12:11:55 MET

Witaj Randy,

W Twoim liœcie datowanym 8 grudnia 2001 (14:50:48) można przeczytać:

RM> podczas czyszczenia monitora ( samsun syncmaster 755df ) slabym detergentem
RM> ( tak jak instrukcji ) na powierzchni 4cm kw. zeszla farba antyodblaskowa .
RM> jak myslicie - mozna taki monitor dac do reklamacji ???
RM> z goory dzieki

Ja dostalem karteczke w jezyku angielskim ze nalezy czyscic "mild
detergent" (monitor ctx).
Moim zdaniem nie uznaja ci reklamcji - uszkodzenie mechaniczne. Ktos
nawet tu kiedys pisal ze sadzil sie o podobna sprawe z Sony.

--
Pozdrowienia,
 Wolek                       mailto:viger_at_iceland.paseka.prv.pl