Re: monitor - zeszla warstwa antyodblaskowa

Autor: uglock (spadaj_at_na.szczaw.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 16:18:21 MET

Użytkownik Wolek <news_at_pf146.opole.sdi.tpnet.pl>

> Ja dostalem karteczke w jezyku angielskim ze nalezy czyscic "mild
> detergent" (monitor ctx).
> Moim zdaniem nie uznaja ci reklamcji - uszkodzenie mechaniczne. Ktos
> nawet tu kiedys pisal ze sadzil sie o podobna sprawe z Sony.

Udajac sie do serwisu nie masz na co liczyc. Jedyna szansa jest zalozenie
sprawy w Urzedzie d/s Ochrony Konsumenta. Mozesz cala sprawe oprzec o brak
polskojezycznej instrukcji (tez mam Samsunga 755DF). Jednak musisz pamietac
ze zalatwienie tej sprawy bedzie sie ciagnelo baaardzo dlugo i nie ma zadnej
pewnosci czy ja zakonczysz po swojej mysli.

Mail to: uglock_at_go2.pl