Re: Czy warto kupic panel LCD do gier ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 01:15:53 MET

Darek wrote:

> ma facet racje
> w kazdym lcd w instrukcji jest napisane ze " dead pixels " nie sa
> brane pod uwage przy reklamacji chyba ze jest ich kilka obak siebie
> np toshiba bierze poduwage reklamacje za dwa dead pixels obok siebie
> (w pionie lub poziomie), dell 3 itp
> jezeli bedziesz mial farta to znajdziesz monitor ze wszystkimi
> chodzacymi (moj laptop ma 100% ok)
> najlepiej to sprawdzic przed zakupem przy uzyciu np nokia monitor test
> wchodzi ten programik na jedna dyskietke

Nadal mi sie wydaje ze to jest mit sprzed 5 lat.
Widzialem kilkanascie lcd i sa doskonale w 100%.
Kto wypusci na rynek notebooki czy monitory lcd z wadliwymi ekranami,
ktore latwo zdiagnozowac przy uzyciu lupy ?

Jezeli ktos kupil monitor LCD z wadami lub ma notebooka z wadliwym LCD
to niech poda rocznik produkcji i typ.

Jacek