Re: Czy warto kupic panel LCD do gier ?

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 02:18:39 MET

On Sun, 09 Dec 2001 01:15:53 +0100, Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Nadal mi sie wydaje ze to jest mit sprzed 5 lat.
>Widzialem kilkanascie lcd i sa doskonale w 100%.
>Kto wypusci na rynek notebooki czy monitory lcd z wadliwymi ekranami,
>ktore latwo zdiagnozowac przy uzyciu lupy ?
masz racje ze latwo zdiagnozowac ale jak juz pisalem
albo zdiagnozujesz to przed zakupem albo bedzie za pozno
niestety ciagle zdarzaja sie monitory lcd z niesprawnymi pixelami
sam widze takie co tydzien na wyprzedazach komputerow
czasami pixel nie odchyla sie tylko przy specyficznym kolorze
np rozowa plamka na czarnym tle ale inne kolory sa ok
czasami jest szary przez caly czas itp
to ze koszty produkcji spadly to wcale nie oznacza ze firmy beda
wyrzucac cale panele na smietnik tylko dlatego ze jeden pixel jest
niesprawny lub niepelnosprawny