Re: Czy warto kupic panel LCD do gier ?

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 01:13:10 MET

On Fri, 7 Dec 2001 10:30:45 +0100, "plitkin" <plitkin_at_interia.pl>
wrote:

>A poza tym mam kolege na politechnice i im wykladowca mowil ostatnio, ze
>technologia LCD nie doszla jeszcze do perfekcji, i w _kazdym_ monitorku jest
>kilka punktow uszkodzonych (nie chce mi sie wierzyc, ale tak twierdzil).
ma facet racje
w kazdym lcd w instrukcji jest napisane ze " dead pixels " nie sa
brane pod uwage przy reklamacji chyba ze jest ich kilka obak siebie
np toshiba bierze poduwage reklamacje za dwa dead pixels obok siebie
(w pionie lub poziomie), dell 3 itp
jezeli bedziesz mial farta to znajdziesz monitor ze wszystkimi
chodzacymi (moj laptop ma 100% ok)
najlepiej to sprawdzic przed zakupem przy uzyciu np nokia monitor test
wchodzi ten programik na jedna dyskietke